Hoppade över bäcken...

Vilken seg förkylning... Jag trodde att den hade gått över för någon dag sedan och jag såg framför mig hur jag fick snöra på mig löparskorna igen... Men nä, inte skulle det bli så roligt, jag blev istället mer förkyld. Hjärtat dunkade rätt bra när jag var å promenerade i skogen på jakt efter skyttevärn.. 

Får nog sänka mina mål lite med Lidingöloppet och inte sätta samma press på mig själv nå mer. Jag måste nog acceptera att jag inte kommer att vara så tränad som planerat :/ Fortfarande rejäla problem med luftrören och en rejäl förkylning som inte vill ge sig... Ja Ja! Nog ska det gå, jag ger mig inte hur lätt som helst!

Träningssuget är stort... Tillbaka i Ume på söndag, Gamliaspåret nästa!
Finns viljan, finns vägen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0