Profil!

Vad heter jag? Linda Blomberg
Hur gammal är jag? 25 år
Vart bor jag? Umeå med gubben min och två cyklar
Och? Precis vem bryr sig? Där var det roliga slut.... Varför har jag nu startat en blogg igen? Har jag någonting att berätta kanske och är det någon som vill lyssna? Jag vet inte! Men jag hade tänkt berätta vare sig du vill höra eller inte ;-)



Va? Jo! Planen ligger på att springa Lidingöloppet nu till hösten, mer eller mindre exakt den 25'e septeber. Jag har alltid tyckt om att löpträna och på senaste tid har mina rundor blivit längre och längre och varför ska man fara ut och träna om man inte ska testa hur fort man kan springa?
Nu börjar alltså satsningen och träningen på riktigt. Här hade jag tänkt dela med mig om vad jag gör, varför jag gör det och hur äckligt illa jag har mått under passet....  Sen kanske jag delar med mig av en och annan djup och insiktsfull tanke som kan dyka upp under ett två timmars pass!
De som känner mig vet att jag inte gör någonting halvhjätat (förutom plugget kanske?). Ska jag äta godis så gör jag det på riktigt, dvs. tills jag mår illa. Ska jag kolla in Bruce Springstenn gör jag det längst fram efter 9 nätter i tält och ska jag springa en löptävling ska jag göra det så vältränad som möjligt.
Målet med satsningen ligger på att springa på 2 tim 30 min och det ska nog inte vara nått problem, för er som inte vet är Lidingöloppet ett terränglopp på 3 mil.

Vill du häng med? Haka på och följ med å träna.. Born to Run? Det är frågan!


Kommentarer
Postat av: Linkan

Nog klarar du det! ;) Du är galen nog att lyckas, haha! Nä, skämt åsido, beundransvärt! =) Håller tummarna ;)

2010-08-14 @ 16:02:59
URL: http://linnlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0