Stopp!

Inte nå vidare löpning idag! Vi ändrade planerna för dagens pass en del, eller tränarn' min ändrade målet med träningen. Meningen var att jag skulle lära mig att springa på klockan och hålla de tempo som var bestämt. Vi satte ett rätt så långsam tid så att jag skulle få känna att jag hade lyckats men det gjorde jag verkligen inte idag :/

Jag kände att formen inte var på topp och att det skulle gå tungt idag men inte trodde jag att det skulle gå så tungt som det gjorde. Luftrören tror jag aldrig hade hunnit stiga upp ur sängen och eftersom man "blir vad man äter" tror jag att jag ska sluta äta pasta eftersom benen var som spaggetti! Jag är helt enkelt inte i form just nu men jag vet att jag kan bättre än så här. Jag är en långdistansare och en mil är lite för kort för mig, jag kan inte hålla uppe tempot som jag vill men att hålla 5min/km på tre mil ska nog inte vara nått problem så målet för Lidingöloppet står fast =)

Det är bra att bita ihop och fortsätta träna, det är motgångarna som gör en stark. I morn blir det ett tvåtimmarspass på Havsbadsheden och där kan jag inte misslyckas, bara att nöta på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0