Det var ju de här med skidåkning...

Oj vad sämst jag kände mig idag! Skidåkning känns inte som min grej nå mer, jag var ju riktigt bra en gång i tiden men allt för lite åkning de senaste åren har väl tagit ut sin rätt, ingen teknik alls (Det är nog dax att gå Lasses sidskola ;-). Jag har inte nå armmuskler kvar heller, har ju endast tränat mage, rygg på gymet den senaste tiden. Det känns inte som att jag har tid och ork att även träna armarna, behöver ju dem inte till löpningen.

Jag kände hur ilskan kröp sig på allt eftersom under passet, eller man kanske inte säger "allt eftersom" när jag var lika arg hela tiden? Det var en tjurig tjej på skidspåret idag, jag hade lika gärna kunnat sätta mig i snöhögen, tjurat ihop och svurit åt hur värdelös jag var. Det gjorde jag nu inte utan försökte se det positiva i det hela... Jag åkte ju i alla fall om det där paret i 90års åldern eller tanterna som hade kafferep efter skidspåret. Jag bet ihop och åkte klart mina 20km och så lite till... Är man tjurig så är man! 

Ja Ja! Bara att ta nya tag nästa skidpass och istället fokusera på de löppass jag har kvar den här veckan, springa kan jag i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0