Skitsnack!

För känsliga läsare (om du är väldigt känslig, annars är det bara att läsa på)
.....och för övrigt skulle texten på asken varit så stor

Idag var jag riktigt lätt under mitt löppass, helt tom i kroppen, hur går det ihop?
Igår efter middagen promenerade vi till Ica eftersom Anders godisbehov var stort. Jag var inte lika sugen pga. mitt stora intag tidigare i veckan, så jag nöjde mig med en ask Extra Drops. De ser ut som halstabletter och man ska visst äta en efter varje måltid för att återställa PH-värdet i munnen. Jag tycker att de är jättegoda så tryckte i mig askens innehåll på några minuter. När jag sedan studerar asken lite närmare ser jag att det står: Vid överkonsumtion laxerande effekt! Hmmm.. Funderade lite över om en  hel ask på några minuter är överkonsumeition men visst var det så....

Var som sagt lätt på passet i morse! Måste ha tappat en massa vikt under natten pga. alla toabesök jag gjorde, så i morse var det bara att trippa iväg på lätta ben... Att jag hade snö till fotknölarna och var tvungen att dra ner på tempot lite ibland eftersom jag uppenbarligen inte hade tömt hela kroppen, störde så klart litegrann, sakta gick det men passet blev genomfört utan missöden...

BTW! Motivationen har kommit tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Graeme

Nice Blog :-)

2010-12-20 @ 18:08:52
URL: http://www.endurancecoach.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0