Imunförsvar?

Katastrofalt imunförsvar!
Varför går jag och blir sjuk typ en gång i månaden? Är det för kallt för min kropp här uppe i norr? Drog på mig någon lätt snuva på julafton och har varit trött och seg sedan dess... Jag var som jag tidigare nämnt ute och "joggade" för två dagar sedan men kroppen sa rejält ifrån så jag fick kliva av efter 4km :/ Less, Less och åter Less!

Det verkar som om jag inte kommer att vara förkyld allt för länge! Inte någon tvåveckorsgrej så hade tänkt mig lite lättare styrketräning imorgon. Men vad ska jag göra för att klara mig från dessa förkylningar? Jag tröst inghandlade en Houdinitröjja idag, så även om jag är less på min dumma förkylning så mår jag nu lie bättre =) Den kanske fungerar motförkylningar oxå, eller vad tror ni?

Lite musik ska nog pigga upp... Jag har ju lovat att jag inte ska mata er med endast Bruce så här har ni ett annat favvoband. Inte helt okända Rolling Stones med Beast of Burden, passande låt kan man tycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0