Julklappar =)

Jag har fått en hel del fina julklappar =)
Jag fick turskidor med tillhörande bindningar av Anders så nu ska det ut och turas i stugan efter nyår, hur grymt som helst. För att kompletera upp till en full utrustning fick jag stavar av brorsan och så fick jag ännu ett par bindningr av mamma och pappa, ett litet missförstånd där men de får bli en del till pjäxorna istället.

Jag å mamma har fått för oss vi någon gång ska vinna på travet och nu har det äntligen inträffat. Efter en massa inhandlade andelsspel, vecka efter vecka vann vi idag 2800kr var! Duger bra åt mig och nu kan jag köpa mina pjäxor!


Tomten kom även med en startplats i Lidingöloppet, eller svärfar om man ska vara mer exakt =) Inte dumt, för Lidingö ska jag bara springa, aldrig att jag skulle missa de loppet. Målet är att springa under 02.20:00!

De senaste dagaran har jag känt av en liten lättare förkylning men det värsta har släppt nu och jag ska bege mig ut på ett lättare pass i morgon före jobbet. Jag ber om ursäkt i förväg om det inte kommer att dugga allt för tätt mellan blogginläggen de kommande dagarna då jag kommer att ha fullt upp med långa arbetsdagar men lite grann ska jag försöka skriva.

Kommentarer
Postat av: Anders

Eftersom jag höll tummarna i smyg så borde jag få en liten bit av kakan;-)

2010-12-27 @ 00:19:44
Postat av: Linda

Tyvär har jag redan handlat upp allting men du kan få följa med och åka turskidor nu när jag har köpt pjäxor =)

2010-12-27 @ 08:57:12
URL: http://amiborntorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0