Motivation?

Va Fan! Vad hände med motivativationen? Är det nått jag brukar ha så är det motivation. Alltid är jag lika sugen att fara ut o springa, de är ju så sjukt roligt =) De senaste dagarna har det varit riktigt dåligt med motivation, jag har varit trött och åter trött, allt jag haft ork till är att sitta framför tv'n och dega och hur roligt är det? Jag har varit frusen, lindat in mig i en filt, ätit praliner och druckit glögg. Folk säger att man måste få göra sånt oxå.. 

En runda i skogen, all snö att pulsa runt i är ju bara underbart, eller bara nöta "asfalt" i några mil=)
Men orken har inte funnits till nått av detta, eller den kanske har funnits men huvudet har bara velat sitta inne.... och det har jag gjort, i två dagar. Två dagar utan träning Aja Baja!

Sprang en kort runda och gymade ett bra gympass idag och nu känns det som motivationen är tillbaka!
Dax att dra igång igen på "allvar", eller nästan på allvar... Är ju mellansäsong just nu och jag springer mest "för skoj skull pass", långa och långsamma men just nu längtar till Januari, när vi flyttat tillbaka till Lule och jag kan börja springa intervaller inne på Arcus igen, äntligen kavlitétsträning.. Inget går ju upp mot träning på sommaren och träning utomhus men för att kunna springa bra intervaller krävs det nästan att man springer inomhus för tillfället...

Enter Sandman i öronen och Intervaller, Götta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0