Andra tränar.... Jag tittar snällt på!

Jag börjar snart ha kurerat mig från min förkylning och hoppas på att kunna börja träna lite lätt nu till veckan. På tisdag eller onsdag hade jag tänkt mig att börja gyma för att senare kunna jogga litegrann. Den här gången hade jag tänkt bli helt frisk innan jag börjar tränar, för en gångs skull. Jag har känt mig småförkyld varierat med väldigt förkyld enda sedan Lidingöloppet så nu är det dax att bli helt frisk... 

Om man inte själv kan träna kan man ju alltid roa sig med att kolla in andra som tränar =) Jag har gjort en liten "film" från Anders träningspass i helgen uppe i stugan, helt underbart vackert och oj vad jag oxå hade velat kunna stå på skidorna utan att hosta ihjäl mig nu i helgen...

Anders tränar inför Vasan...





Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! "Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättliga skäl"



Vad har du gjort för film egentligen =P

2010-11-15 @ 09:55:52
Postat av: Linda

De funkar jättebra för mig.. Hmm..

Var nog lite för mycket Bruce musik i bakgrunden :P

Ska se hur jag ska göra för att fixa de där..

2010-11-15 @ 15:45:29
Postat av: Elin

Vilken fin film du har gjort Linda! :)

2010-11-16 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0