Sitter och drömmer...

Sitter här med min förkylning och ser fram emot att komma igång med träningen... Har haft allt för många sjukdagar sedan Lidingöloppet, har varit förkyld i tre omgångar.. Segt! Jag har däremot fått mirakelpiller av svärmor och hoppas på bra resultat med en massa träning utan sjukdomsavbrott framöver =)
Jag är sjukt motiverad just nu och har redan planerat in en massa tävlingar nästa säsong... De större tävlingarna jag planerat för är:
  • Göteborgsvarvet (Beroende på ekonomin)
  • O-ringen Challange 23-29 Juli
  • Vertex Fjällmaraton 13 Aug
  • BAMM 50 19-20 Aug (Om Anders knä håller)
  • Lidingöloppet 24 Sep
Kommer att presentera tävlingarna mer ingående framöver med en massa bilder som gör att inte någon kan tycka att det ser tråkigt ut, ni kommer alla vilja springa =) Jag har då suttit o kollar in fjällbilderna från Vertex fjällmaraton och bara längtar! Vilken dröm att spendera 5-6 timmar i Vålådalen med ryggsäck på ryggen, löparskor på fötterna och svett i pannan (och på en massa andra ställen oxå för den delen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0