Träningsvärk....

Oj Oj! Så ont det kan göra... Rejäl träningsvärk och aj så underbart =)
Visste inte att det kunde vara så här tungt att träna utan att knappt träna. Jag är i sjukt dålig form men motivation är på topp. Hade gärna tagit ett två timmars pass ute i det fina vintervädret som visar sig här i Ume för tillfället men måste inse mina begränsningar. Om det är lika jobbigt att släpa sig fram i några kilometer, som det i vanliga fall är att springa dryga 25 hur skulle jag då klara av ett sådant pass? Nu har jag ju någonting att längta till iaf.

Tips! Lägg inte ner träningen för mer än en vecka om ni inte måste, har tack vare en rejäl förkylning lärt mig att det är en tung väg tillbaka. Hade glömt bort vad träningsvärk och dålig form var i mina bättre dagar och hoppas att snart få glömma bort det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0