Trött...

Det har varit lite mycket av allt den senaste tiden... Mycket skola och mycket jobb sen har jag haft svårt att sova, lite för mycket i skallen skulle jag tro. Jag kände mig helt okay i kroppen idag och ett träningspass hade kroppen lätt klarat av och mått riktigt bra av skulle jag tro men huvudet sa eller till och med skrek NEJ! Så då blev det ingenting...

Nu framöver blir det ganska "lugnt"! Det blir mest bara långpass och inte några intervallen. Jag vill inte springa så mycket intervaller när det är så pass kallt som det är just nu och väntar med dessa tills vi flyttar upp till Luleå och jag kan springa dessa inomhus istället. Det blir mycket bättre fäste och framförallt inte lika ansträngande för luftrören. Blir att njuta av långpass nu som sagt, ett bra sätt att få vila upp psyket inför en stundande försäsong med betydligt mer intensiv träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0