Never Give Up On a Dream...

Mycket har hänt sedan jag skrev sist...
Jag har hunnit med att vara uppe i fjällen i tre dagar och sen har jag varit i stugan, solat och åkt skoter i tio dagar där efter. Det har hunnits med en del löpning oxå såklart och jag ska skriva mer om det sen, bland annat så har barmarken tittat fram här hemma och det var underbart att få snöra på sig löparskorna och bege sig ut i skog och mark, det är där jag hör hemma.. Men mer om detta när jag har tid att lägga upp bilder och gräva fram ur mitt minne om jag har något intressant att berätta :-)

Här har ni en låt som jag grävt fram ur mitt gamla arkiv, grymt inspirerande och har ni en del av texten...

Claim the road, touch the sun,
no force on earth could stop you run.
When your heart bursts like the sun
never never give up on a dream.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0