Rekreation...

I helgen har jag endast sysslat med roliga pass eller man kanske ska säga extra roliga pass eftersom jag älskar att springa. Jag har varit lite seg i kroppen den sista tiden så även inte planen var återhämtningsvecka för än nästa vecka fick det bli den här, man måste lyssna på kroppen ibland.

Jag har endast avverkat 50km den här veckan vilket är väldigt lite för att vara mig. Jag har däremot fått tillbaka motivationen och är heltaggad för backintervaller i morgon. Motivation sjönk tillsammans med att kroppen sa ifrån men det känns bra att den är tillbaka nu :-) 

Igår var jag och lekte lite på de snötäckta stigarna som hundägarna trampat upp på mjölkudsberget, jag hittade även lite roliga pulkbackar att maxa i. Jag slog på min Ipod på max med Metallicas Black Album och bara öste på, det var hur roligt som helst och det kändes som att energin var tillbaka i kroppen. Mina luftrör är tyvär inte på topp topp just, hade tungt att andas igår och idag när jag var ute och sprang tillsmammns med Anders var det riktigt tungt att få luft. Jag funderar lite på om jag kan vara allergisk mot snömögel eller något sådant, kanske kan var en förklaring till min tunga andning i dessa tider när snön smälter riktigt fort...

Vattenskidåkning är en annan sport som jag sysslat med i helgen, då vi begav oss ut på isen idag :-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0