Då kör vi igen!

Då var det dax för den första av tre hårda träningsveckor och taggad är jag =)
Jag kan inte säg att jag är allt för nöjd med föregående vecka. Även fast det var en återämtningsvecka skulle jag ha velat träna mer än vad jag hade tid till. Jag var nere i Ume i början av veckan och nu när vi kom hem till Lule blev det kallt och mycket jobb med lägenheten. Lite träning fick jag i alla fall ihop, tre distanspass och två corepass, inte mycket att hurra för men nu är jag mer än taggad för tre hårdare veckor.

Så här ser veckan ut:

Måndag: Intervaller och Core
Tisdag: Distans 15km 
Onsdag: Återhämtning 5km och Core
Torsdag: Långpass 25km
Fredag: Intervaller och Core
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Blir en hård utgång av veckan men måste göra så den här veckan. eftersom vi åker till stugan i helgen och det är riskt för att det kan bli riktigt kallt :/ Måste tyvär som jag nämnde i tidigare inlägg träan en hel del inomhus pga. kyla men kan ju vara bra för psyket, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0