Du vet att du är löpare när.....

Jag hittade en tråd på Jogg.se som punktade upp saker som pekar på att du är såld på löpning :-)
Jag tyckte att det var rätt roligt så hade tänkt göra samma sak i lite mer av en egostisk riktig, dvs. kommer endast handla om mig själv...

Du vet att du är såld på löpning när:
  • När det första du säger när du vaknar och det sista du pratar om innan du somnar handlar om Axa Fjällmaraton (som går av stapeln om ett halvår).
  • När hela din önskelista till den uppkommande födelsedag innehåller löpargrejjer.
  • När du är så ivrig att få göra ett maximalt syreupptagningstest på studeiebesöket på Winternet att du skulle börja gråta om någon annan i klassen oxå skulle vilja göra testet och du pga. detta inte skulle fått chansen.
  • När du tycker att långpasset på 25km är det bästa på hela veckan och det spelar inte någon roll om det skulle vara -20 och du var tvungen att springa med mask.
  • När du har en blogg som endast handlar om löpning.
  • När du planerar din sommarsemester med: En vecka med löpträning i Björkliden, En vecka på Femdagars och AxA Fjällmaraton med fjällvandring inbakat efteråt.
  • När du redan planerat in hel del heldagarspass för stugvistelsen till sommaren.
  • När du..... Ja det kommer mera när jag kommer på mer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0