En bra dag!

Har gjort ett litet försök med att spela in en väldigt kort kortfilm från en löprunda ute på isen... Filmen är varken tekniskt snyggt filmad eller bra ihopklippt men det var skoj att göra den och så innehåller den sjukt bra musik =)

Lite tankar om passet (och filmen): Även om det kändes som att det gick väldigt sakta fick jag som synes iaf. spinga om några stycken, två pensionärer med gåstavar och en gubbe med rulator. Jag känner att det är viktigt och positivt för självförtroendet att få springa om någon då och då så det var ju bra =)



Kommentarer
Postat av: e

Hej hej. Har följt din träning ett tag nu och inspireras av din förnåga att springa. Med andra ord har jag börjat teäna bättre och hårdare. Så tack! :-)

däremot går det inte att se videokluppet.

Ha det fint

e.

2011-02-05 @ 22:15:08
Postat av: Linda

Tack så mycket =)Kul att hör att jag har lyckats inspirera dig!



Nu har jag gjort lite omställningar med filmen och hoppas att det ska gå att se nu...

2011-02-06 @ 09:27:35
URL: http://amiborntorun.blogg.se/
Postat av: Kristofer

Inspirerande kameraföring och snygga omspringningar. :-)

2011-02-06 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0