Födelsedagsgrejjs!

Förutom en MASSA fika så fick sig prylnörden Linda en hel del fina grejjer idag...
  • Av mina föräldrar fick jag mig en skoterdress så att jag inte behöver frysa och dra på mig en massa förkylningar när jag är ute och njuter av skoterns brummande ljud och underbara doft (och solen då såklart)

  • Av Anders fick jag en 5 liters löparryggsäck som rymmer en camelback och lite annat. Den blir Perfekt till långpass då jag ofta känner att vätskan tryter mot slutet. Jag klarar verkligen inte av vätskebälten som aldrig sitter kvar runt midjan och då är ryggsäck det bästa, sen får man ju med sig en massa andra nödvändigheter oxå. Blir perfekt till AxA fjällmaraton då man måste ha med sig underställströja, vindjacka m.m.

  • Jag fick även ett par nya trailrunningskor av Anders, IceBug Anima, 260g, grymt sköna och grymt snygga :-) Även dessa blir perfekta för AxA Fjällmaraton och en massa annat, kommer bo i de här skorna! 

  • Ett par Blitz Typhon+ (solglasögon med tre olika glas) av svärföräldrarna blev det, så nu är jag redo för vårsolen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0