Helg i Pjeski...

Äntligen blev det lite varmare...
Eller egentligen blev det inte nå varmare här I Luleå utan vi packade väskorna och drog till varmare klimat. 12 mil norrut upp mot Jokkmokk :-) Blidan slog till både mitt på dagen på Lördag med -11 och mitt på dagen på söndag med temperaturer kring -9...

Jag kände att min träningsvecka var räddad :-) Det blev vila på lördagen i form av turskidåkning i det vackra vädret och på söndagen drog jag ut på ett långpass som varade i 24km, solen stekte i ansiktet och utsikten över sjöar och snötäckta myrar gjorde passet till än mer av en njutning. Det var som att komma ur ett fängelse, ut i det fria och inte en skymt av någoning alls, helt öde, jag och vägen. Inte några tråkiga siffror på ett löpband eller någon TV som står på och visar rikstadsdebbaten.... Oj så underbart att vara ute i det fria igen...

Glädje var kortvarig. Vi är nu tillbaka i Luleå igen och temperaturen låg på -25 i morse när jag steg upp... I morgon blir det löpbandet igen :/

Bilder från i helgen...


Kommentarer
Postat av: sofie

vilka härliga bilder linda! :D..



ang hälsovägledning.. det käns bara inte som att det är riktigt rätta kurs.. hälsopromotionsprogrammet i gbg som ja läst om verkar dock vara väldigt likt. Sen vill ja nog inte plugga i luleå:P.. Men ska titta på hälsovägledning se mer vad de säger om den kursen..men för mig att den inte var exakt de ja ute efter..

2011-02-26 @ 19:41:45
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0