Rastlös!

Jag känner mig som lite rastlös... eller kanske inte rastlös är det rätta ordet.
Jag pulserar min träning med tre hårda veckor och en lätt vecka och jag är nu innne på den lätta veckan. Den lätta veckan bestor till stor del mest av distanspass och så en hel del coreträning. Det är ju på ett sätt skönt att ta de lite lugnare eftersom jag känner att kroppen behöver det men jag känner ändå suget efter hårdare träning, får nog spara den känslan till nästa vecka =)

Ska bli rätt kallt här uppe ett tag framöver och det gillas verkligen inte! Jag har tidigare utryckt mitt mindre positiva synsätt till löpband och annan  träning inomhus på gym men vad gör man inte när man måste? Jag får ju träna psyket lite oxå om jag står och nöter på det där J/%(/la löpbandet inne på gymet eller svettas på en motionscykel tillsammans med de inbitna gymfolket i flashiga träningskläder. Jag hoppas på att väderprognoserna ska hinnas med att ändras och att vädergubbarna än en gång har haft fel i sina väderutsikter, för jag vill så mycket hellre springa intervaller ute på isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0