Sugen....

Anmäld till tre tävlingar för den här säsongen än så länge och fler ska det bli =)
Vet inte om den första rikigt räknas som tävling eftersom jag ska vara mer hare och coach åt min mamma än att tävla själv, men skoj kommer det att bli. Mamma ska ta sig genom Vårruset här i Luleå, det imponerande att efter att aldrig ha löptränat i hela sitt liv ta tag i att börja springa när man är över 50 år och nu är det dax för första tävlingen, kommer att gå hur bra som helst =)

Som jag tidigare nämnt har jag Lidingöloppet framför mig i September då jag hoppas på att springa under 02:20:00, kanske mammas tur att vara coach och hare då? ;-)

Den senaste tävlingen jag anmält mig till är AxA (Vértex) Fjällmaraton och oj så sjukt sugen jag är. Vilket underbart lopp med underbar utsikt. Har inte hunnit sätta någon speciell sluttid som mål och vet inte om jag någonsin kommer att kunna sätta upp något sådant mål. Vet inte alls hur det kommer att kännas att springa 43 km och avverka 1800 höjdmeter, så får fundera ett tag på det där...

Hittade den här videon på youtube, visst blir man sugen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0