Beslutsångest....

Fortfarande lite snorig, känner mig kanske inte helt frisk men oj vad det drar i träningsnerven. Lite gym tror jag inte är något problem, bara lite lätt så där. En väldigt kort joggingtur till gymet ska nog oxå kunna gå bra och då pratar vi riktigt, riktigt kort joggingtur, endast 1km så om jag inte klarar det skulle jag lika gärna bädda ner mig i sängen...

Träna eller inte träna det är frågan? Jag vet vilket svar jag får från min omgivning... "Bättre att vila en dag för mycket än en dag för lite" Skulle de säga om jag frågade. Nu är det ju så att jag redan har vilat en dag för mycket eller flera dagar för mycket till och med. Beslutet taget! Lätt jogg i så gott som promenadfart och så lätt gympass på det blir premiären efter nästan två veckors förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0