Duktigt Linda!

Idag kan jag berömma mig själv =)
Inte för att jag har tränat ett hårt intervallpass, inte för att jag har sprungit ett riktigt långt långpass och inte för att jag har pumpat 500 situps utan just för att jag inte har gjort något alls av vad jag nyss nämnde. Idag klev jag upp på morgonen och kände mig riktigt sliten o kroppen. Jag har en hårt träningsvecka och en massa flyttstök bakom mig och kroppen ville bara inte idag.

Planen var att springa ett 25 km pass idag men som sagt så ville kroppen bara inte. Jag åt hur mycket frukost som helst men jag var fortfarande hungrig och trött. Jag sköt upp träningen till efter lunch med hopp om att hinna återhämta mig ordentligt tills dess. Jag tryckte i mig en massa mat men kroppen kändes fortfarande tom och lika sliten som tidigare och det var då jag tog mitt kloka beslut! Ingen träning idag och nu så här på kvällen känner jag att jag är tillbaka på banan, har återhämtat mig och är redo för ännu en tränigsvecka =) 

Veckan ser ut som följer:

Måndag:
Löpskoling, Intervaller och Core
Tisdag: Distans 15 KM
Onsdag: Core
Torsdag: Långpass 25 KM
Fredag: Löpskolning, Intervaller och Core
Lördag: Vila
Söndag: Långpass 20 KM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0