Flytt pågår!

Är mitt uppe i en flytt från Umeå till Luleå och det är en hel del att göra... Prion' ligger inte på bloggen just nu, jag försöker hinna med att packa upp alla saker och hitta vart allting finns, ja ni vet hur det är!?! Träning är ju däremot ett måste och prioriteras ALLTID! 

Så här ser träningsveckan ut:

Måndag: Vila- (eller rättare sagt flytt)
Tisdag: Distans 15km + Coreträning
Onsdag: Intervaller 4 min x 5st
Torsdag: Återhämtningslöpning + Core
Fredag: Vila
Lördag:Långpass 25km
Söndag: Snabbdistans 5km

Det här är min första riktiga" försäsongsvecka" nu när jag äntligen har tillgång till en inomhushall och kan köra intervaller. Det ska blir underbart att få plåga sig lite :-) Det är lite si så där med formen just nu så som ni ser så drar jag igång på allvar men ändå lite lugnt... 

Jag ska försöka hinna med att blogga men lovar inte att det blir ett inlägg/dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0