Ge mig mat, mat och ännu mera mat...

Nu har jag varit konstant hungrig i flera dagar, det finns ingen botten, jag bara äter äter och äter... Akta er för att bjuda hem mig på middag för då tömmer jag kastrullerna, ni får kanske akta er för att bjuda hem mig över huvutaget för då gräver jag i erat skafferi, äter upp era smörgåsar och dricker upp eran mjölk. Framförallt ska ni nog inte öppna dörren om jag kommer och hälsar på oinbjuden eftersom det troligast betyder att kylen hemma är tom... 

Vet inte vart allting tar vägen! Jag äter ett mål mat känner mig mätt och belåten och sen en halvtimme senare är det bara att kolla in vad vi har i kylen, finns det något ätbart kvar? Jag som inte ens har tränat idag, har endast suttit och plugga hela dagen då borde ju hungern gå över. Jag brukar känna mig ganska tom efter ett långpass men som jag har känt mig sedan i måndags är ju extremt.... 

Ska försöka fylla på så gott jag kan ikväll för i morgon blir det dubbelpass, intervaler på morgonen och skidåkning på eftermiddagen. Det drar verkligen i skidnerven nu när solen har börjat titta fram bakom molnen och våren säger titt ut :-)

Här har ni en mindre smikrande video som Anders smygfillmade en lördagkväll i höstas och det ser verkligen ut som jag har haft mitt problem med bottenlöshet tidigare...



Kommentarer
Postat av: Anders

Hehehe

2011-03-09 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0