Måsten....

De finns ju de där dagarna som man inte egentligen vill ska finnas...
Nu lät det där betydligt värre än var det var men gud så uttråkad jag har varit idag! Dagen började med uppstigning tidigt för att hinna iväg till tandläkare, har inte varit där på 6 år så nog var det dax, hade ju gratisbiljett så då måste man ju gå. Det visade sig allt såg likadant ut som sist inga hål och inga bekymmer så det var ju rätt trevligt, den här delen av dagen var ju inte så farligt tråkig ändå. Det är plugget efter lunch som har gjort mig deprimerad.

Har en massa plugg som måste göras nu och jag motiverar mig med att desto fortare jag blir klar desto fortare blir jag ledig. Vägarna har tinat fram och solen värmer gott allt som oftast. Jag vill bara träna, träna och träna, vårglädjen spritter verligen i kroppen :-) Idag blev det ingen träning utan jag satt innne med den där jäkla uppgiften som ska lämnas in på fredag och oj så tråkigt. På ett sätt är det ganska intresant eftersom jag får skriva om friluftsliv i skolan men när solen skiner och jag måste dra ner persiennerna för att kunna se dataskärmen är det INTE okay att sitta inne och plugga. Jag vill ut och träna men måste inse att jag inte hinner idag, tyvär. Nu Är det bara att skynda sig iväg för att se hockey/fotboll hemma hos mamma o pappa, det blir nog mest hockey men att växla över till fotbollen någon gång då och då är ett måste, jag är ju fotbollnörd i själen men jag tror och hoppas på att Sverige vinner ganska lätt ikväll så prio blir att kolla in Lule som jag oxå hoppas vinner lätt men det är inte lika troligt, tuff match ikväll.

Jag längtar tills i morgon då jag ska ta bilen upp till ormberget packad med skidutrustningen för att sedan bege mig ut på ett 15 km löppass sen tillbaka till bilen för att snabbt byta om till skidkläderna och bege mig ut för att åka 20 km skidor. Det är tur att solen ska skina även i morgon och jag får njuta av våren, kanske tar igen lite av dagens förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0