Pizza, Godis och Hockey!

Den här dagen kommer att handla om återhämtning!
Jag har varit sliten i kroppen allt för länge nu, den har aldrig återhämtat sig och jag har slitit hårt under de senaste passen. I helgen körde jag turskidårkning och längdåkning mest för skoj skull och för att benen skulle få vila sig lite, det visade sig att det inte bara var benen som behövde vila, kroppen är slutkörd och orkar bara inte just nu. 

Nu i veckan kommer jag att ta det rikitgt lugnt och låta kroppen återhämta sig helt. Veckan börjar bra med att jag ska ta och fylla på med en hel del energi i form av pizza och godis och sen för att stimulera mitt nervösa beteende blir det hocky där jag har på känn att Lule blir klar för semifinal redan ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Kan du mejla mig?

2011-03-18 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0