Yeeesss!

Aldrig har det hänt förr att jag har varit i träningsform redan en vecka efter att jag blivit förkyld,jag brukar verkligen få dra med mina förkylningar hur länge som helst. I helgen har jag hunnit med två lättare pass i vårsolen uppe i stugan. I Lördags joggade jag lätt 7 km och idag avverkade jag dryga 12 km i lite högre tempo men utan att maxa på något sätt. 

Jag tror att mina nu påfylda järndepåer kanske kan ha någonting att göra med mitt ovanligt snabba tillfrisknande. Jag var så gott som tom på järn för ca ett halvår sedan och har sakta men säkert knaprat järnpiller och blivit piggare och piggare. Vad nu denna snabba återhämtning beror på kanske spelar mindre roll utan det viktigaste är väl att jag är pigg igen och kan träna.I morgon ska 25km avverkas innnan skolan, tur att jag börjar kl 13, annars hade det blivit en tidig morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0